Dropshipping to w skrócie „wysyłka prosto do domu”.
W Creepycorn.pl jest to nowa usługa, wybierana TYLKO na wyraźne życzenie Klienta.
Polega ona na tym, że przedmiot jest wysyłany przez dostawcę zagranicznego bezpośrednio pod Twój adres w Polsce.
W paczce znajdziesz Kartę zamówienia po polsku, gdyż dostawca otrzymuje ją od nas, drukuje i umieszcza w przesyłce.
Dodatkowo, uwaga! REKLAMACJE I ZWROTY przyjmujemy na nasz adres w Polsce, więc nie będzie problemu ze zwrotem przedmiotu (do 14 dni od otrzymania, bez konieczności podawania przyczyny) ani z reklamacją (wada przedmiotu). W przypadku zwrotu lub uzasadnionej reklamacji zapewniamy szybki zwrot na konto 100% wpłaconych środków.
- paczka przyjdzie o kilka dni SZYBCIEJ! Przesyłka nie wędruje bowiem przez nasze biuro.
- wysyłka jest GRATIS + dodatkowa ZNIŻKA na przedmiot 10 zł! — nasza marża jest naprawdę niewielka.
- nadal masz łatwe ZWROTY przedmiotów na nasz adres w Polsce oraz GWARANCJĘ zwrotu pieniędzy na konto w banku.
- paczkę możesz śledzić ONLINE dzięki numerowi trackingowemu, który otrzymasz e-mailem i SMS-em!
- na stronie Creepycorn.pl widzisz przejrzyste STATUSY swojego zamówienia (patrz niżej).
Praktycznie tylko... sprawdzenie jakości przedmiotu u nas na miejscu w Creepycorn.pl, które wykonujemy zazwyczaj poprzez porównanie podobnych przedmiotów od co najmniej 3 różnych dostawców.
Jednak pamiętaj, że usługę DROPSHIPPING proponujemy tylko dla wybranych przedmiotów,
od NAJLEPSZYCH dostawców, z którymi współpracujemy już od 2 lat i potwierdziliśmy:
— Bardzo dobrą, niezmienną jakość przedmiotów oraz
— Szybką i niezawodną dostawę
Zamówienie zostało przez Ciebie złożone w sklepie Creepycorn.pl. Oczekujemy na płatność. Zamówienia Dropshippingowe są możliwe wyłącznie z płatnością z góry (błyskawiczną lub przelewem). Z oczywistych względów nie jest możliwa wysyłka za pobraniem.
Płatność została pomyślnie zaksięgowana na naszym koncie. W przypadku e-transferu Tpay.com widzimy ją od razu, natomiast przelewy zwykłe księgujemy ok. godz. 15:00 każdego dnia roboczego. Po otrzymaniu wpłaty przystępujemy do realizacji zamówienia.
Przedmioty zostały przez nas opłacone i zamówione u dostawców zagranicznych. Rozpoczyna się okres oczekiwania na wysłanie przedmiotów przed dostawcę/producenta (co trwa od 1 do 6 dni roboczych).
Wszystkie zamówione przez Ciebie przedmioty zostały już przygotowane i wysłane pod Twój adres przez dostawców. Za kilka dni otrzymają swoje ostateczne numery śledzenia w międzynarodowym systemie przesyłek.
Przedmioty są już od kilku dni w trasie i zaczynają działać ich numery trackingowe. Numery te otrzymasz automatycznie e-mailem, wraz z linkiem do ich łatwego śledzenia na polskiej stronie. Okres transportu różnymi liniami i przez różne kraje może potrwać od 5 do nawet 15 dni roboczych.
Przesyłka nareszcie dotarła do Polski i leży teraz na sortowni w Warszawie. Najtrudniejsze etapy zakończone, paczka już nie zaginie. Zostało jeszcze tylko od 1 do 7 dni roboczych, a dotrze do Ciebie! Przesyłkę można teraz śledzić również na stronie e-monitoring Poczty Polskiej.
Przesyłka została dostarczona do Twoich rąk, co zostało potwierdzone Twoim podpisem (lub kogoś ze współlokatorów) i fakt doręczenia jest odzwierciedlony w statusie przesyłki widocznym online. Dziękujemy!
W razie pytań, zwrotów produktu czy też reklamacji — skorzystaj z jednej z poniższych opcji:
profil na Facebooku,
wiadomość e-mail,
nasz formularz kontaktowy
lub SMS pod nr 791668248.
REKLAMACJE i ZWROTY prosimy przesyłać na adres:
Creepycorn.pl
ul. Piastów 4/3
58-573 Piechowice
NIP: 6912050226
Jeśli nie zgadzasz się na cookiesy aka ciasteczka,dowiedz się więcej TUTAJ |
![]() |