1. Bardzo zależy mi szybkiej wysyłce. Przedmiot ma być na prezent.
Czy możecie to jakoś przyspieszyć?

Niestety w przypadku przedmiotów „na zamówienie” trzeba się nastawić na jakieś 3, 4 lub nawet (rzadko) 5 tygodni czekania. 
Niestety nie jesteśmy w stanie skrócić tego czasu, bo wszystko zależy od:
- czasu przygotowania, spakowania i wysłania przedmiotu przez dostawcę zagranicznego (co zwykle trwa do 7 dni),
- czasu magazynowania przesyłki lotniczej w punkcie przeładunku w Azji (zwykle 1 tydzień, ale bywa znacznie dłużej)
- czasu oczekiwania w polskiej sortowni WER Warszawa (od 2 do nawet 10 dni)
- czasu dostarczenia paczki do nas z powyższego urzędu przez pocztę.
Od tego momentu najpóźniej w ciągu 48h wysyłamy paczkę lub przesyłkę, zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą dostawy. 

Dlatego właśnie przy przedmiotach „Na zamówienie” zazwyczaj piszemy „Czas dostawy: 15-40 dni.”. I na tyle trzeba się niestety nastawić.

Najszybsza jak dotąd przesyłka zza granicy doszła w 10 dni, najwolniejsza w 50, więc jak widać — jest to trochę loteria. Przedmioty zamawiane przez Was najczęściej sprowadzamy juź potem w większej ilości i wtedy są już oferowane jako „wysyłka z Polski”. Wszystkie przedmioty z kategorii „Wysyłka z Polski” wysyłamy zazwyczaj na następny dzień roboczy (w ciągu 24h), a gwarantujemy wysłać najpóźniej w ciągu 48 godzin. Listę wszystkich przedmiotów wysyłanych z Polski (a więc dostępnych w magazynie „od ręki”) znajdziesz tutaj: http://creepycorn.pl/28-wysylka-z-polski.




2. Czemu nie mogę wybrać metody płatności?

Metody płatności będą niedostępne, jeśli do koszyka wrzucisz zarówno jakieś przedmioty „na zamówienie”, jak i przedmioty wysyłane „z Polski”. Otóż tych dwóch kategorii nie można łączyć, bo dla takich przesyłek znacznie różni się czas dostawy oraz koszt przesyłki. Aktualnie nie realizujemy takich zamówień łączonych.
Aby więc kupić upragnione przedmioty, musisz złożyć dwa osobne zamówienia, które przyjdą do Ciebie w różnym czasie: z Polski — po kilku dniach, a „na zamówienie” — po kilku tygodniach. No chyba że w komentarzu do zlecenia zaznaczysz, że chcesz otrzymać 1 paczkę — wtedy oczywiście spełnimy Twoje życzenie i zostanie wysłana 1 paczka, po dotarciu wszystkich przedmiotów do nas.



3. Czy mogę do koszyka dodać przedmiot „na zamówienie” i przedmiot „wysyłany z Polski”?

Obecnie nie ma takiej możliwości. Jeśli w koszyku znajdą się przedmioty z tych 2 różnych kategorii, nie będzie można wybrać metody płatności i dokończyć składania zamówienia. W sekcji WYBIERZ METODĘ PŁATNOŚCI zostanie wyświetlony błąd. Patrz też punkt 2 powyżej.



4. Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem (płatność przy odbiorze)?

Tak!

Opcję tę wybiera się w kroku „02. Dostawa” — nazywa się Kurier 48 ZA POBRANIEM.

Całkowity koszt przesyłki za pobraniem wynosi obecnie (stan na 1 marca 2017):

16 zł - dla przedmiotów „Na zamówienie”.
16 zł - dla przedmiotów „Wysyłanych z Polski”.



5. Czy po kliknięciu przycisku „ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY” muszę zapłacić za zamówienie?

Owszem, wypadałoby, ponieważ kliknięcie tego przycisku jest równoznaczne z zawarciem umowy. Jeśli jednak nie wiesz, czy będziesz mieć pieniądze w najbliższym czasie, albo w czasie gdy przyjdzie przesyłka pobraniowa (czyli np. za miesiąc) — KONIECZNIE poinformuj nas o tym! Zamówienie złożone, ale nieopłacone, blokuje zamówione przedmioty — są one „zaklepane” i nikt inny nie może ich zamówić. 

UWAGA: Niedebranie przesyłki pobraniowej przez klienta naraża nas na duże koszta.
Paczka wtedy wraca do nas (pod warunkiem że zapłacimy za zwrot 16-18 zł). A więc mimo że zamówiliśmy coś specjalnie dla Ciebie, i na Twoje wyraźne życzenie, to tracimy na tym dwukrotnie (ponad 30 zł za same wysyłki plus oczywiście cena przedmiotu) i w dodatku zostajemy z przedmiotem, który nie wiadomo czy ktoś inny kupi. Np. buty w konkretnym rozmiarze nie sprzedają się codziennie.

Użytkownicy nie odbierający przesyłek pobraniowych trafiają na naszą czarną listę i nie będą mogli w przyszłości korzystać z tej metody płatności.
W dodatku KAŻDE nieodebranie przesyłki pobraniowej powoduje zwiększenie ceny tej wysyłki dla kolejnych klientów, ponieważ musimy uśredniać tę stratę i wliczać ją w koszty.
A więc pamiętaj, kupuj odpowiedzialnie, myśl o innych i INFORMUJ NAS PROSZĘ, JEŚLI PRZEWIDUJESZ JAKIS PROBLEM Z ODEBRANIEM LUB OPŁACENIEM PRZESYŁKI.
Docenimy każdą taką informację — będziemy mogli zareagować PRZED wysłaniem przedmiotu. Z góry dziękujemy!



6. Czy mogę śledzić moją przesyłkę online?

Tak!

Zawsze po złożeniu zamówienia możesz poprosić nas o numer do śledzenia przesyłki (tzw. numer „trackingowy”). 
Możesz to zrobić:
- pisząc do nas wiadomość prywatną na Facebooku,
- pisząc maila na adres creepycorn@lingview.usermd.net lub
- korzystając z formularza kontaktowego.
Przesyłkę można śledzić dopiero w granicach Polski, od momentu wysłania jej z naszego biura, bo wg naszej opinii śledzenie ich za granicą nie ma zbyt dużego sensu — paczki i tak wędrują najpierw do nas. Jeśli jednak bardzo Ci zależy na śledzeniu losów Twojego przedmiotu za granicą, napisz do nas — na pewno uzyskasz jakieś informacje, a być może nawet międzynarodowy tracking number ;)

UWAGA: Już wkrótce (kwiecień 2017) przekazywanie polskich numerów zostanie zautomatyzowane i każdy klient otrzyma numer e-mailem w momencie nadania przesyłki.



7. Co to znaczy, że przedmiot jest „Na zamówienie”?

To znaczy, że jest sprowadzany zza granicy, pojedynczo lub po kilka sztuk, dopiero w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia w creepycorn.pl. Dzięki temu możemy oferować większą różnorodność przedmiotów, częściej dodawać nowości i szybciej dostosowywać ofertę do Waszych zmieniających się potrzeb i trendów. 

Przedmioty „Na zamówienie” są zawsze sprawdzane przez nas na miejscu przed odesłaniem do klienta:
- czy zgadza się rozmiar, kolor, wzór itp.
- czy nie są uszkodzone lub wadliwe
- czy jakość wykonania jest akceptowalna

Dopiero potem wysyłamy do Ciebie przedmiot, kurierem lub przesyłką poleconą — zawsze z numerem śledzenia i paczka nie zginie.



8. Czy muszę mieć skończone 18 lat, żeby kupować w Creepycorn.pl?

Nie :) 

Zgodnie z prawem, aby zawierać umowy w tzw. „drobnych sprawach życia codziennego”, wystarczy że masz ukończone 13 lat. 
Granica tej drobnej kwoty nie jest w przepisach nigdzie jasno określona, ale np. na Allegro jest to 500 zł.



9. Jakie są dostępne opcje płatności?

a) Zwykły, ręczny przelew na konto (tzw. e-Przelew).
Przelew taki dochodzi zazwyczaj na następny dzień roboczy, zgodnie z sesjami międzybankowymi. Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po otrzymaniu wpłaty. Księgowanie odbywa się zazwyczaj codziennie, w godzinach 14:00-18:00.

b) Szybki przelew online (e-Transfer).
Szybkie płatności obsługiwane są u nas przez serwis Tpay.com, (dawniejsza nazwa Transferuj.pl). Co prawda serwis ten pobiera od nas prowizję 2,5% od wpłaconej przez Was kwoty (czyli Ty płacisz tyle samo, ale Creepycorn otrzymuje tylko 97,5% kwoty), ale za to taki przelew zawsze dochodzi do nas w kilka sekund, nawet w niedziele i święta! Dzięki temu możemy szybciej przystąpić do realizacji zamówienia, bo jako dopiero rozwijającej się firmie rodzinnej, niestraszna nam praca wieczorami, w weekendy itp. ;)

c) Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
Patrz też punkt 4.
W tym przypadku Ty płacisz listonoszowi przy odbieraniu paczki lub w okienku pocztowym. A my pieniążki otrzymujemy od Poczty po około 7 dniach od tego momentu.
UWAGA: tę opcję płatności należy wybierać z rozwagą, ponieważ nieodebranie takiej przesyłki pobraniowej rodzi różne przykre konsekwencje, przede wszystkim naraża nas na duże koszta, a klienta — na wpisanie na czarną listę osób niewywiązujących się z umowy. Patrz też punkt 5.



10. Czy mogę dokonać zakupu, nie mając konta w banku?

Tak!

Możesz to zrobić na 2 sposoby:
- wybierając przesyłkę „za pobraniem”, wtedy zapłacisz listonoszowi przy odbiorze paczki lub na poczcie. Niestety nie jest to opcja darmowa — patrz punkt 4.
- wybierając metodę płatności „przelew zwykły”. Następnie w celu wykonania przelewu należy udać się na Pocztę i poprosić o druczek „przekazu pocztowego”.
Druczek należy wypełnić zgodnie z potwierdzeniem zamówienia. Usługa ta kosztuje obecnie 5,30 zł + 1 grosz za każdą przelewaną złotówkę.

Czyli np. przelew 100 zł będzie kosztował 5,30 zł + 100 gr = 6,30 zł.


11. Czy oferujecie jakieś zniżki lub promocje?

Tak! — zagadaj do nas na Facebooku i zapytaj o aktualne kody zniżkowe. Cały czas mamy nieustającą promocję „10% rabatu za polubienie na FB”, w której tak naprawdę nie wymagamy nawet faktycznego polubienia naszej strony (choć jest to mile widziane). Wystarczy zapytać :) Czasem pojawiają się inne okazjonalne kody i czasem mogą się nawet sumować. Dlatego warto śledzić nas na Facebooku, bo wiele promocji robimy niespodziewanie, tak aby premiować tych, którzy obserwują nasz profil.
Dodatkowo, dość regularnie, mamy promocje czyli obniżki cen w samym sklepie — sprawdź kategorię Promocje.



12. Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, oczywiście. Zgodnie z polskim prawem każdy klient sklepu wysyłkowego, w terminie do 14 dni od daty otrzymania przedmiotu, ma prawo zwrócić zamówiony przedmiot bez podawania przyczyny, i przysługuje mu zwrot 100% wpłaconych pieniędzy oraz ceny wysyłki w jedną stronę. Warunkiem koniecznym dokonania zwrotu jest jednak, aby przedmiot był w stanie niepogorszonym, czyli nieużywany i niezniszczony. Czyli np. buty można przymierzyć, ale już nie można w nich iść na miasto ;) 

Aby dokonać zwrotu, wypełnij dowolny formularz „Odstąpienia od umowy zawartej na odległość” np. ten z poniższej strony: 

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/formularze/

Koniecznie dopisz tam nr konta bankowego, na który mamy dokonać zwrotu pieniędzy!

Następnie spakuj i odeślij do nas przedmiot. Jeśli dodatkowo dołączysz do przesyłki otrzymany od nas Dowód sprzedaży lub jego kserokopię, pozwoli to nam szybciej zrealizować zwrot na konto. W razie niejasności — zapytaj, a na pewno pomożemy.


 

13. Czy przyjmujecie reklamacje?

Tak, przyjmujemy reklamacje. Prosimy o kontakt, na pewno wspólnie znajdziemy jakieś rozwiązane. Jeśli chodzi o zamianę rozmiaru (np. buty za małe/za duże), to jest taka możliwość, ale często wymaga to kolejnych tygodni czekania na sprowadzenie przedmiotu zza granicy. Każdy przypadek jest indywidualny, ale nie wymagamy żadnych specjalnych formalności.



14. Przelew online nie działa. Co robić?

Mieliśmy zgłoszenia, że zdarzało się użytkownikom długo czekać na przekierowanie na stronę Integratora Płatności Tpay.com lub że nawet wystąpił jakiś błąd na stronie. Ważne jest, aby nie klikać wielokrotnie w przycisk "Potwierdzam zamówienie" — wystarczy kliknąć raz, a następnie trzeba czekać, aż strona się odświeży. W razie niepowodzenia — patrz punkt 15.



15. Co zrobić, kiedy przelew online (tpay.com/transferuj.pl) się nie powiedzie, a zamówienie zostało złożone?

Obecnie preferujemy 2 rozwiązania:

1. Napisz do nas — a otrzymasz nowy link do tej samej płatności.

Albo:

2. Zrób przelew zwykły (ręczny) na nasze konto z tytułem 'Zamowienie xxxxx'. Na pewno go znajdziemy ;) Dane do wpłat znajdziesz na samym dole regulaminu. Zamówienie zaczniemy realizować po zaksięgowaniu środków na koncie (w dni robocze trwa to około 1 dzień). Zamówienie pozostanie bez zmian, a my po prostu zmienimy jego status w momencie otrzymania wpłaty.



16. Czy muszę podawać mój numer komórki?

Oczywiście nie jest to obowiązkowe, ale daje naprawdę duże korzyści:
 
- będziesz otrzymywać powiadomienia SMS w momencie nadania przesyłki oraz przekazania jej do doręczenia. Dodatkowo Poczta (kurier) poinformuje Cię SMS-em, jeśli paczka nie zostanie odebrana i będzie oczekiwać w urzędzie pocztowym. 

- jeśli niechcący wpiszesz gdzieś błędne dane, np. pomylisz się w adresie e-mail, zapomnisz podać numeru domu/mieszkania itp., (co zdarza się dość często!), to wtedy my SMS-em wyślemy Ci zapytanie o poprawne dane. Pozwoli to przyspieszyć, a czasem nawet w ogóle umożliwić realizację zamówienia. Np. brak numeru domu w adresie oznacza automatycznie, że paczka na pewno nigdy nie dojdzie.

- SMS-em też powiadomimy Cię o wszelkich nieprawidłowościach w realizacji zamówienia, np. dużym opóźnieniu, braku jakiegoś przedmiotu u dostawcy, ewentualnej niezgodności towaru z opisem itp.


PAMIĘTAJ: NIE WYSYŁAMY NA TELEFONY ŻADNYCH REKLAM!
PISZEMY TYLKO W WAŻNYCH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZAMÓWIENIEM.


Zgadzam się

Ta strona używa plików Cookies.

Więcej informacji możesz znaleźć TUTAJ