1. Bardzo zależy mi na jak najszybszej wysyłce (bo przedmioty mają być na prezent). Czy możecie to jakoś przyspieszyć?

Niestety w przypadku przedmiotów „na zamówienie” musisz się nastawić na jakieś 3, 4 lub nawet (rzadko) 5 tygodni czekania. 
Niestety nie jesteśmy w stanie skrócić tego czasu, bo wszystko zależy od:
- czasu przygotowania, spakowania i wysłania przedmiotu przez dostawcę zagranicznego (co zwykle trwa do 7 dni),
- czasu magazynowania przesyłki lotniczej w punkcie przeładunku w Azji (zwykle 1 tydzień, ale bywa znacznie dłużej)
- czasu oczekiwania w polskim urzędzie celnym WER Warszawa (również 1 tydzień do 10 dni)
- czasu dostarczenia paczki do nas z powyższego urzędu przez pocztę.
Od tego momentu najpóźniej w ciągu 48h wysyłamy paczkę lub przesyłkę, zgodnie z wybraną przez Ciebie metodą dostawy. 

Dlatego właśnie przy przedmiotach „Na zamówienie” zazwyczaj piszemy „Czas dostawy: 15-40 dni.”. I na tyle trzeba się niestety nastawić.

Najszybsza jak dotąd przesyłka zza granicy doszła w 10 dni, najwolniejsza w 50, więc jak widać — jest to trochę loteria. Przedmioty zamawiane przez Was najczęściej sprowadzamy juź potem w większej ilości i wtedy są już oferowane jako „wysyłka z Polski”. Wszystkie przedmioty z kategorii „Wysyłka z Polski” wysyłamy zazwyczaj na następny dzień roboczy (w ciągu 24h), a gwarantujemy wysłać najpóźniej w ciągu 48 godzin. Listę wszystkich przedmiotów wysyłanych z Polski (a więc dostępnych w magazynie „od ręki”) znajdziesz tutaj: http://creepycorn.pl/28-wysylka-z-polski.

2. Czemu nie mogę wybrać metody płatności?

Metody płatności będą niedostępne, jeśli do koszyka wrzucisz zarówno jakieś przedmioty „na zamówienie”, jak i przedmioty wysyłane „z Polski”. Otóż tych dwóch kategorii nie można łączyć, bo dla takich przesyłek znacznie różni się czas dostawy oraz koszt przesyłki. Aktualnie nie realizujemy takich zamówień łączonych.
Aby więc kupić upragnione przedmioty, musisz złożyć dwa osobne zamówienia, które przyjdą do Ciebie w różnym czasie: z Polski — po kilku dniach, a „na zamówienie” — po kilku tygodniach. No chyba że w komentarzu do zlecenia zaznaczysz, że chcesz otrzymać 1 paczkę — wtedy oczywiście spełnimy Twoje życzenie.

3. Czy mogę zamówić jednocześnie przedmiot „Na zamówienie” i przedmiot z kategorii „Wysyłka z Polski”?

Obecnie nie ma takiej możliwości. Jeśli w koszyku znajdą się przedmioty z tych 2 różnych kategorii, nie będzie można wybrać metody płatności. Patrz też punkt 2 powyżej.

4. Czy jest możliwa wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze)?

Tak!

Opcję tę trzeba wybrać przy wyborze metody płatności/wysyłki jako ZA POBRANIEM. 
Całkowity koszt przesyłki za pobraniem wynosi obecnie (stan na 1 grudnia 2016):
16 zł - dla przedmiotów „Na zamówienie”.
16 zł - dla przedmiotów „Wysyłanych z Polski”.

5. Dlaczego dostawa zza granicy jest gratis?

Jest to forma promocji naszej firmy — ponieważ działamy dopiero od roku z kawałkiem — w ten sposób chcemy częściowo wynagrodzić Wam czas oczekiwania na przedmiot.

6. Czy mogę śledzić moją przesyłkę online?

Tak!
Zawsze po złożeniu zamówienia możesz poprosić nas o numer do śledzenia przesyłki (tzw. numer „trackingowy”). 
Możesz to zrobić:
- pisząc do nas wiadomość prywatną na Facebooku,
- pisząc maila na adres creepycorn@lingview.usermd.net lub
- korzystając z formularza kontaktowego.
Przesyłkę można śledzić dopiero w granicach Polski, od momentu wysłania jej z naszego biura, bo wg naszej opinii śledzenie ich za granicą nie ma zbyt dużego sensu — paczki i tak wędrują najpierw do nas. Jeśli jednak bardzo Ci zależy na śledzeniu losów Twojego przedmiotu za granicą, napisz do nas — na pewno uzyskasz jakieś informacje, a być może nawet międzynarodowy numer trackingowy ;)

7. Co to znaczy, że przedmiot jest „Na zamówienie”?

To znaczy, że jest sprowadzany zza granicy, pojedynczo lub po kilka sztuk, dopiero w momencie złożenia przez Ciebie zamówienia w creepycorn.pl. 
W takich przypadkach zdjęcia przedmiotu są zdjęciami z oferty dostawcy zagranicznego, dlatego przedmiot jest zawsze przez nas dodatkowo sprawdzany,
czy zgadza się z opisem. Dopiero potem wysyłamy przedmiot przesyłką poleconą (z numerem śledzenia) do Ciebie.

8. Czy muszę mieć skończone 18 lat, żeby kupować w Waszym sklepie?

Nie :) 

Zgodnie z prawem, aby zawierać umowy w tzw. „drobnych sprawach życia codziennego”, wystarczy że masz ukończone 13 lat. 
Granica tej drobnej kwoty nie jest w przepisach nigdzie jasno określona, ale np. na Allegro jest to 500 zł.

9. Jakie są dostępne opcje płatności?

a) Zwykły (ręczny) przelew na konto.
Przelew taki dochodzi zazwyczaj na następny dzień roboczy, zgodnie z sesjami międzybankowymi. Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po otrzymaniu wpłaty.

b) Szybki przelew online.
Szybkie płatności obsługiwane są u nas przez serwis Tpay.com, (dawniejsza nazwa Transferuj.pl).
Taki przelew zawsze dochodzi do nas w kilka sekund, nawet w niedziele i święta!

c) Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
Patrz też punkt 4.
W tym przypadku Ty płacisz listonoszowi przy odbieraniu paczki lub w okienku pocztowym.
A my pieniążki otrzymujemy od Poczty po około 7 dniach od tego momentu.

10. Czy mogę dokonać zakupu, nie mając konta w banku?

Tak!

Możesz to zrobić na 2 sposoby:
- wybierając przesyłkę „za pobraniem”, wtedy zapłacisz listonoszowi przy odbiorze paczki lub na poczcie. Niestety nie jest to opcja darmowa — patrz punkt 4.
- wybierając metodę płatności „przelew zwykły”. Następnie w celu wykonania przelewu należy udać się na Pocztę i poprosić o druczek „przekazu pocztowego”.
Druczek należy wypełnić zgodnie z potwierdzeniem zamówienia. Usługa ta kosztuje obecnie 5,30 zł + 1 grosz za każdą przelewaną złotówkę.

Czyli np. przelew 100 zł będzie kosztował 5,30 zł + 100 gr = 6,30 zł.

11. Czy oferujecie jakieś zniżki lub promocje?

Tak, sprawdź nas na Facebooku i zapytaj o kod zniżkowy. Tak naprawdę nie wymagamy nawet polubienia naszej strony, choć jest to mile widziane. Mamy okres promocyjny, gdy każda forma kontaktu się liczy :)
Aktualnie możesz w ten sposób wyhaczyć nawet 10% zniżki na dowolne zamówienie.
Dodatkowo, dość regularnie, mamy promocje czyli obniżki cen w samym sklepie — sprawdź kategorię Promocje.

12. Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, oczywiście, do 14 dni od daty otrzymania przedmiotu, nawet bez konieczności podawania przyczyny, pod warunkiem, że przedmiot jest nieuszkodzony i zostanie do nas odesłany.

13. Czy przyjmujecie reklamacje?

Tak, przyjmujemy reklamacje. 

14. Przelew online nie działa. Co robić?

Mieliśmy zgłoszenia, że zdarzało się użytkownikom długo czekać na przekierowanie na stronę Integratora Płatności Tpay.com lub że nawet wystąpił jakiś błąd na stronie. Ważne jest, aby nie klikać wielokrotnie w przycisk "Potwierdzam zamówienie" — wystarczy kliknąć raz, a następnie trzeba czekać, aż strona się odświeży. W razie niepowodzenia — patrz punkt 15.

15. Co zrobić, kiedy przelew online (tpay.com/transferuj.pl) się nie powiedzie, a zamówienie zostało złożone?

Obecnie preferujemy 2 rozwiązania:

1. Napisz do nas — a otrzymasz nowy link do tej samej płatności.

Albo:

2. Zrób przelew zwykły (ręczny) na nasze konto z tytułem 'Zamowienie xxxxx'. Na pewno go znajdziemy ;) Dane do wpłat znajdziesz na samym dole regulaminu. Zamówienie zaczniemy realizować po zaksięgowaniu środków na koncie (w dni robocze trwa to około 1 dzień). Zamówienie pozostanie bez zmian, a my po prostu zmienimy jego status w momencie otrzymania wpłaty.

16. Po co Wam mój nr telefonu?

Podanie numeru telefonu może się przydać w wielu przypadkach: W przypadku przesyłek za pobraniem (czyli Pocztex/Paczka48) będziesz otrzymywać powiadomienia SMS w momencie nadania paczki oraz przekazania jej do doręczenia. Dodatkowo Poczta poinformuje Cię SMS-em, jeśli paczka nie zostanie odebrana i będzie oczekiwać w urzędzie pocztowym. 

Inną korzyścią jest to, że jeśli niechcący wpiszesz gdzieś błędne dane (np. pomylisz się w adresie e-mail, zapomnisz podać numeru domu/mieszkania itp.) to wtedy my SMS-em wyślemy Ci zapytanie o poprawne dane. Pozwoli to przyspieszyć, a czasem nawet w ogóle umożliwić wysyłkę przedmiotu. Np. brak numeru domu w adresie automatycznie oznacza, że paczka w ogóle nigdy nie dojdzie.


Zgadzam się

Ta strona używa plików Cookies.

Więcej informacji możesz znaleźć TUTAJ